Ahad, 5 Oktober 2008

MALAYSIA BARU




Beginikah yang dikehendaki oleh Bangsa Melayu ? Bersentokol dengan bangsa lain yang ingin melihat negara Malaysia ini diperintah oleh mereka ini. Kepada pengikut-pengikut PKR dan PAS, sedarlah dari tidur. Kamu semua telah dijadikan kuda tunggangan bangsa ni untuk melihat Umat Melayu hilang kuasa di Tanah Air sendiri. Kemanakah nasib anak cucu kita nanti, kalau kuasa ekonomi dan kuasa politik dipegang oleh bangsa ini.

9 ulasan:

Admin berkata...

Salam Perjuangan Teman..

melayuangkat berkata...

Assalamualaikum Anakku,

Mak Cik memang sokong kita semua bersatu padu, sebagai satu bangsa Malaysia. Hidup rukun damai dan harmoni demi kebaikan SEMUA. Ini telah terjalin sekian lama.

Tapi, tengoklah CARAnya pulak dan DENGAN SIAPA dan dari JENIS apa punya species yang hendak kita bekerjasama dengan mereka.

Ada yang tidak ikhlas, ada MOTIF tersembunyi dalam rangka rancangan masa panjang mereka. Zahir nampak baik tapi hakikatnya hanya Tuhan yang tahu dan mereka mereka sesama mereka jugalah.

Jadi kita kena berhati hati.

Berbalik pada Politik, walauapa pun yang akan kita perkatakan pada PAS, mereka tidak akan mahu mendengarnya, siapa kita berbanding dengan mereka para Ulama dan cendikiawan Islam semua??

They say the "Birds of the same feather flock together"....

You know what Mak Cik means..

keris_warisan010 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
keris_warisan010 berkata...

Salam, Mak Cik....

Teman faham akan maksud Mak Cik.
Mak Cik mempunyai pandangan yang melangkau jauh ke depan. Kalau semua Umat Melayu mempunyai pemikiran macam Mak Cik dah tentu Umat Melayu akan kuat di Tanah air sendiri.
Tak kan Melayu Hilang Kuasa lagi.

hafiz berkata...

sapa2 pun boleh memegang babi. aku juga pernah. samak je la. tak dosa pun pegang babi... inikan pulak bagi nonmuslim... ikut diaoranglah nak pegang babike, nak makan ke. hahaha no big deal! what is the problem??? bro, aku heranla dengan mentaliti totok melayu yang memalukan ni, aku pun melayu jugak... hhmmmm memang memalukan.

sejak 51 tahun umno tunjang negara... melayu masih berada di peratusan teratas kemiskinan negara...! ini ke parti yang nak bela melayu!? tui hahaha mengayakan suku sesakat adala.... aku heran dengan mentaliti umno.

aku bukan pas, pkr, dap apatahlagi umno. aku adalah NGI. nak tau maksud, tanya sama isham rais. haha

cina melayu india... sama-sama bayar cukai yeop! sama-sama bina negara ni. kita kena buka mata, buka minda.

apakah yang ketuanan melayu boleh buat untuk membantu aku membuat loan di bank!? hahahaha

keris_warisan010 berkata...

Teman buat loan kat Bank Rakyat je.... 100% milik Melayu. Buat loan hari ni lusa dapat wang dah. Punya le cekap.

IPOH MALAY berkata...

minda melayu mengutuk melayu tapi menyerlahkan kelemahan diri ketika mengutuk kaum sendiri... melayu totok is always the one that throw slur to their own people.. always never fail to show their stupidity despite condemning other's stupidity...

kesian hafiz..

keris_warisan010 berkata...

Kesian Hafiz masih lagi tak boleh menerima sebuah kenyataan. Bukalah mata, bukalah minda dan bukalah hati seluas-luasnya.

UMNO PARTI PENJARA berkata...

Failure :-(
>> http://teampemudaumno.blogspot.com